خانه / آخرین خبر / قیمت روپوش مدارس برای سال تحصیلی جدید در شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد

قیمت روپوش مدارس برای سال تحصیلی جدید در شهرستان ساوجبلاغ مشخص شد

 

بهنام میرزائیان در جلسه ای با تولیدکنندگان پوشاک روپوش مدارس گفت: کیفیت و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت باشد و امسال باید نسبت به سال های قبل عملکرد قابل قبول تری داشته باشیم و نوع لباسی که قرار است عرضه شود باید برگرفته از تفکر ایرانی اسلامی باشد.

دبیر کارگروه روپوش مدارس اعلام کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ روپوش پسرانه دوره دوم و اول متوسطه به ترتیب ۸۶۰ و ۸۴۰، مقطع اول تا سوم ابتدایی ۵۷۰، چهارم تا ششم ۶۲۰ و پیش دبستانی ۵۲۰ هزارتومان میباشد.

میرزائیان تشریح کرد: روپوش مدارس دخترانه مقطع متوسطه دوره دوم و اول به ترتیب ۷۹۰ و ۷۶۰، اول تا سوم و چهارم تا ششم ابتدایی به ترتیب ۶۷۰ و ۷۲۰ و مقطع پیش دبستانی ۶۰۰ هزارتومان که شامل مانتو، شلوار و مقننعه است مصوب شد.

رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ افزود: دستمزد مقنعه ابتدایی ۱۰۰، راهنمایی و دبیرستان ۱۲۰، شلوار تک ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان دختزانه ترگال به ترتیب ۲۰۰ و ۲۵۰، شلوار پسرانه راهنمایی و دبیرستان کجراه فاستونی ۴۸۰ و ۵۳۰، پیراهن پسرانه مقطع راهنمایی و دبیرستان ۳۳۰ و ۳۵۰ و گلدوزی ۵۰ هزارتومان قیمت گذاری شد.

وی گفت: با توجه به افزايش قيمت پارچه در بازار نرخ ها مرتبا دارای تغییرات خواهند بود و این قیمت گذاری توسط کارشناسان اتحادیه کیف، کفش و پوشاک انجام می‌شود و در مدت دوخت لباس با پارچه کجراه به ازای هر متر۲۵ هزارتومان به قیمت لباس اضافه خواهد شد.

دبیر کارگروه روپوش مدارس در پایان تسریع کرد: با توجه به متفاوت بودن قیمت پارچه های غیر از ترگال و کجراه (لب فاستونی و…) قیمت تمام شده توسط کارشناسان اتحادیه کارشناسی می‌گردد و سایز های غیراستاندارد توافقی و به نسبت افزایش قیمت در بازار قیمت ها متغییر میباشد.

اشتراک گذاری در:

دیدگاهتان را بنویسید