خانه / آخرین خبر / مسؤولان با اراده جدی‌تری پیگیر جذب اعتبارات و بودجه باشند

مسؤولان با اراده جدی‌تری پیگیر جذب اعتبارات و بودجه باشند

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: باتوجه به شاخص و معرف‌های استان البرز که با جمعیت۳میلیون و۵۰۰ هزار نیاز است تلاش بیشتری در جذب اعتبارات و بودجه استانی داشته باشیم، همچنین انتظار می‌رود مسؤولان استانی با اراده جدی‌تر پیگیر چنین مسائلی باشند.

به گزارش پایگاه خبری ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، با اشاره به اولین سالگرد سیدشهدای مدافعان حرم شهید حاج قاسم سلیمانی و ۹ دی روز بصیرت، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم؛ انسجام و وحدت میان مسؤولان برای پیگیری امورات مردم و انجام درست وظایف ضروری است.

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات مراقبت و مواظب از فرصت‌های است که برای هر کدام از ما ایجاد شده است؛ این پست‌های مدیریتی فرصتی برای ادای دین ما به شهدا و انقلاب است.

این مقام مسؤول افزود: حمایت همه جانبه از تولید در راستای تثبیت و ایجاد اشتغال از دیگر وظایف ما است که انتظار می‌رود مسؤولین در دستگاه اجرایی به آن بپردازند.

حدادی در رابطه با بودجه استان البرز، بیان کرد: باتوجه به شاخص و معرف‌های استان البرز که با جمعیت۳میلیون و۵۰۰ هزار نیاز است تلاش بیشتری در جذب اعتبارات و بودجه استانی داشته باشیم، همچنین انتظار می‌رود مسؤولان استانی با اراده جدی‌تر پیگیر چنین مسائلی باشند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی و توصیه‌های این شهید بزرگوار به سیاسیون هر دو جناح، یادآور شد: اعتقاد عملی به ولایت قفیه، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی، بکارگیری افراد پاکدست، معتقد و خدمت‌گزار به ملت و مقابله و دوری با فساد و تجملات از جمله مطالب و دستورالعمل‌های شهید سلیمانی برای مدیران و مسؤولان کشوری فارق از جبهه سیاسی آن‌ها است.

حدادی در پایان اضافه کرد: مطالعه و عمل به وصیت‌نامه سردار وظیفه همه ماست چرا که خداباوری، مردم باوری، دشمن شناسی و اعتماد بنفس و خود باوری را به ما می‌آموزد و ان‌شاله در مسیر ولی امر مسلمین و حرکت با صداقت و با سلامت و شجاعت در برابر استکبار جهانی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و تمدن نوین اسلامی قدم برداریم.

اشتراک گذاری در:

پیشنهاد بررسی

دستگیری سارقان سابقه دار منازل با اعتراف به ۲۴ فقره سرقت در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان سابقه دار منازل با اعتراف به ۲۴ فقره …

دیدگاهتان را بنویسید