خانه / آخرین خبر / پیام گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ سرهنگ محمد جانمحمدلو 

پیام گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ سرهنگ محمد جانمحمدلو 

پیام گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر توسط فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ سرهنگ محمد جانمحمدلو

سوم خرداد ماه سالگرد آزادسازی خرمشهر در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

فتح خرمشهر تنها پیروزی در یک نبرد نبود، در واقع آزادسازی خرمشهر یکی از آن رویدادهای ویژه و یک فتح الفتوح به معنای واقعی و یکی از نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران بود.در مقام مقایسه شاید تنها فتح جزیره فاو در عملیات والفجر ۸ به دست غیور مردان ایران اسلامی را بتوان با آن برابر دانست.

شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی‌ در رابطه با عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر طی سخنانی چنین گفته است سوم خرداد سال ۱۳۶۱، یادآور تجلى اراده و غرور ملتى مسلمان و آزاده در آزادسازى خونین‌شهر است.

اهمیت فتح خرمشهر یا بهتر بگوییم شهرى که به فرموده امام(ره) خدا آن را آزاد کرد، در این است که به عمق این پیروزى عظیم پى ببریم. فوران اخلاص‌ها در وجود رزمندگان اسلام اعم از سپاهی، ارتشی، بسیجی، جهادگر و مزین به حضور روحانیت، زمینه ‌ساز نصرت خدا گردید.

جوان های عزیزمان بدانند که تلاش های فراوانی انجام گرفته است تا این کشور به این استقلال و قدرتی که امروز دارد رسیده است‌.

ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز و رزمندگان اسلام باید در فضای مجازی تشریح و تبیین شود چراکه نسل کنونی و جوانان امروزی نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند، همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز باید عملی شود.

اینجانب این روز بزرگ را خدمت خانواده معظم شهداء جانبازان ایثارگران و همه ی جهادگران رزمندگان،بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی سربلندی و پیروزی را برای ملت شریف ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

اشتراک گذاری در:

پیشنهاد بررسی

بیمه رایگان مادران

بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند در البرز آغاز شد

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستائیان و عشایر استان البرز گفت: طرح بیمه رایگان مادران …

دیدگاهتان را بنویسید